Maʼlumki, Shavkat Mirziyoyev Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti lavozimiga kirishgandayoq bir fikrni taʼkidlagandi: xalq davlat organlariga emas, balki davlat organlari xalqimizga xizmat qilishi kerak.
Bu elparvar tamoyil davlatimiz siyosatining ustuvor yoʻnalishi etib belgilandi. 2016-yil 28-dekabrda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash boʻyicha Prezident farmoni qabul qilindi. Ushbu farmonga muvofiq tashkil etilgan Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari va virtual qabulxonasi fuqarolar bilan mutasaddi idoralarni bogʻlovchi tizimga aylandi.
Joylarda barcha darajadagi rahbarlar bilan jonli muloqotlar va sayyor qabullar yoʻlga qoʻyilgani odamlarda muammolarini hal qilish mumkinligiga katta umid va ishonch uygʻotdi. Davlat idoralari quyi tizimga tushib, aholi ehtiyojlari va talablari asosida ishlashni boshladi.
Jumladan, Kattaqo‘rg‘on shahar “Chordara” MFY binosida Adliya bo’limi Davlat xizmatlari markazi direktori SH.Abdullaev, FXDYO bo‘lim mudirasi F.Kamalova, “Chordara” MFY yangi rayisi F.Badriddinov, SamDUKF Biznesni boshqarish va axborot texnologiyalari fakulteti dekani S.Rajabov, Yoshlar masalalari va manaviy marifiy ishlar bo‘yicha dekan o‘rinbosari A.Jabborovlar tomonidan jismoniy va yuridik shaxslar vakillari sayyor qabul qilindi
Qabul davomida har bir murojaatga masalaga daxldor boʻlim boshliqlari ishitrokida tahlil qilingan holda huquqiy tushuntirish va maslahatlar berildi.