
Ta‘lim sifatini nazorat qilish bo‘limi boshlig‘i
Axrorov Voris Yunusovich
Qabul vaqti:
Dushanba – Shanba 14:00 dan 16:00 gacha)
Bo‘lim o‘z faoliyatini O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi qonuni, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining palatalari qarorlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlari, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarorlari va farmoyishlari, Davlat inspeksiyasi hamda filial direktori buyruqlari va qonuniy ko‘rsatmalariga, shuningdek Bo‘lim to‘g‘risidagi Nizomga muvofiq olib boradi. Bo‘lim amalga oshirilgan ishlar, muammolar va kamchiliklar to‘g‘risidagi ma’lumotlarni muntazam ravishda filial direktoriga hamda Davlat inspeksiyasiga taqdim etadi.
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi
No ratings yet
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi
No ratings yet
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati
No ratings yet
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati
No ratings yet
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi
No ratings yet
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi
No ratings yet
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi
No ratings yet