fbpx

Ta‘lim sifatini nazorat qilish bo‘limi boshlig‘i

Axrorov Voris Yunusovich

Qabul vaqti:

Dushanba – Shanba 14:00 dan 16:00 gacha)

Bo‘lim faoliyati haqida

        Bo‘lim o‘z faoliyatini O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi qonuni, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining palatalari qarorlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmonlari, qarorlari va farmoyishlari, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarorlari va farmoyishlari, Davlat inspeksiyasi hamda filial direktori buyruqlari va qonuniy ko‘rsatmalariga, shuningdek Bo‘lim to‘g‘risidagi Nizomga muvofiq olib boradi. Bo‘lim amalga oshirilgan ishlar, muammolar va kamchiliklar to‘g‘risidagi ma’lumotlarni muntazam ravishda filial direktoriga hamda Davlat inspeksiyasiga taqdim etadi.

ASHUROV MUZAFFAR BOYMURATOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 26
79 %
Qoniqarli 4
12 %
Qoniqarsiz 3
9 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 21
66 %
Qoniqarli 7
22 %
Qoniqarsiz 4
13 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 22
76 %
Qoniqarli 6
21 %
Qoniqarsiz 1
3 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 20
74 %
Qoniqarli 5
19 %
Qoniqarsiz 2
7 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 22
76 %
Qoniqarli 5
17 %
Qoniqarsiz 2
7 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 25
93 %
Qoniqarli 2
7 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 16
57 %
Qoniqarli 8
29 %
Qoniqarsiz 4
14 %
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 21
78 %
Qoniqarsiz 5
19 %
Qoniqarli 1
4 %
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 17
65 %
Qoniqarsiz 5
19 %
Qoniqarli 4
15 %

ERGASHEV NURBEK ZOKIR O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 15
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 14
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 13
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 12
92 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 11
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 9
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 8
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

TURDIMURODOV OTABEK FARXOD O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 29
88 %
Qoniqarli 3
9 %
Qoniqarsiz 1
3 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 23
79 %
Qoniqarli 3
10 %
Qoniqarsiz 3
10 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 22
85 %
Qoniqarli 4
15 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 20
87 %
Qoniqarli 2
9 %
Qoniqarsiz 1
4 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 21
88 %
Qoniqarli 2
8 %
Qoniqarsiz 1
4 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 24
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 19
83 %
Qoniqarli 3
13 %
Qoniqarsiz 1
4 %
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 22
92 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 1
4 %
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 19
86 %
Qoniqarsiz 3
14 %
Qoniqarli 0

O‘RINOV OZOD SHERZODOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 8
89 %
Qoniqarli 1
11 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 5
83 %
Qoniqarli 1
17 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 5
71 %
Qoniqarli 1
14 %
Qoniqarsiz 1
14 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 8
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 6
86 %
Qoniqarli 1
14 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 6
86 %
Qoniqarli 1
14 %
Qoniqarsiz 0

HOSHIMOV QUVONCHBEK HUSNIDDIN O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 4
80 %
Qoniqarli 1
20 %
Qoniqarsiz 0

MARDIYEV RASUL

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

TILLAYEV SANJAR USMONOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 6
86 %
Qoniqarli 1
14 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

XUDOYBERDIYEV SHODIYOR MAMATILLAYEVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 6
75 %
Qoniqarsiz 2
25 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 5
71 %
Qoniqarsiz 2
29 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 5
71 %
Qoniqarsiz 2
29 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 6
86 %
Qoniqarsiz 1
14 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 5
71 %
Qoniqarsiz 2
29 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 5
71 %
Qoniqarsiz 2
29 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 4
57 %
Qoniqarsiz 2
29 %
Qoniqarli 1
14 %
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 5
71 %
Qoniqarli 1
14 %
Qoniqarsiz 1
14 %
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 4
57 %
Qoniqarsiz 2
29 %
Qoniqarli 1
14 %

RAJABOV SUXROB XUDOYBERDIYEVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 15
83 %
Qoniqarsiz 3
17 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 16
80 %
Qoniqarsiz 4
20 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 14
78 %
Qoniqarsiz 4
22 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 14
88 %
Qoniqarsiz 2
13 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 14
82 %
Qoniqarsiz 3
18 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 14
82 %
Qoniqarsiz 2
12 %
Qoniqarli 1
6 %
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 12
80 %
Qoniqarsiz 3
20 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 12
80 %
Qoniqarsiz 3
20 %
Qoniqarli 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 12
80 %
Qoniqarsiz 3
20 %
Qoniqarli 0

IBROGIMOV UTKIR BAXRON O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 17
94 %
Qoniqarsiz 1
6 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 15
83 %
Qoniqarli 2
11 %
Qoniqarsiz 1
6 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 17
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 15
88 %
Qoniqarli 2
12 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 16
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 15
94 %
Qoniqarli 1
6 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 15
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 11
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 16
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

SHUKUROV ZOXID KUCHKOROVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 18
82 %
Qoniqarsiz 3
14 %
Qoniqarli 1
5 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 14
67 %
Qoniqarsiz 5
24 %
Qoniqarli 2
10 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 13
65 %
Qoniqarsiz 5
25 %
Qoniqarli 2
10 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 16
76 %
Qoniqarsiz 5
24 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 15
75 %
Qoniqarsiz 3
15 %
Qoniqarli 2
10 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 15
75 %
Qoniqarsiz 3
15 %
Qoniqarli 2
10 %
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 15
75 %
Qoniqarsiz 3
15 %
Qoniqarli 2
10 %
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 14
74 %
Qoniqarsiz 3
16 %
Qoniqarli 2
11 %
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 14
74 %
Qoniqarsiz 4
21 %
Qoniqarli 1
5 %

XALIMOV FAZLITDIN ZAKIROVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 13
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 10
83 %
Qoniqarli 2
17 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 11
92 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 11
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 11
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 10
91 %
Qoniqarli 1
9 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 11
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

NORMURODOVA GULMIRA G‘ULOM QIZI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 21
95 %
Qoniqarli 1
5 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 18
90 %
Qoniqarli 2
10 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 14
78 %
Qoniqarli 4
22 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 15
88 %
Qoniqarli 2
12 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 14
82 %
Qoniqarli 3
18 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 14
88 %
Qoniqarli 2
13 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 12
75 %
Qoniqarli 4
25 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 13
81 %
Qoniqarli 3
19 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 14
82 %
Qoniqarli 3
18 %
Qoniqarsiz 0

JAVXAROV JONIBEK JURAQUL O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 15
88 %
Qoniqarli 2
12 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 13
87 %
Qoniqarli 2
13 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 14
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 10
91 %
Qoniqarli 1
9 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 9
90 %
Qoniqarli 1
10 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 9
90 %
Qoniqarli 1
10 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 9
90 %
Qoniqarli 1
10 %
Qoniqarsiz 0

QODIROVA MALIKA ABDUPATTO QIZI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 33
97 %
Qoniqarsiz 1
3 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 31
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 32
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 30
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 27
96 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 30
97 %
Qoniqarli 1
3 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 30
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 29
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 29
97 %
Qoniqarsiz 1
3 %
Qoniqarli 0

ISKANDAROV ABROR ISKANDAR O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 13
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 9
100 %
Qoniqarsiz 0
Qoniqarli 0

YUSUPOV ALISHER BERDIYOR O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 8
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 8
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

TURSUNOV FARHOD RUZIQULOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 8
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 6
86 %
Qoniqarli 1
14 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 6
86 %
Qoniqarli 1
14 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

ASHUROV BAXROM ILXOMOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 25
83 %
Qoniqarli 3
10 %
Qoniqarsiz 2
7 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 19
79 %
Qoniqarli 3
13 %
Qoniqarsiz 2
8 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 14
61 %
Qoniqarli 7
30 %
Qoniqarsiz 2
9 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 16
70 %
Qoniqarli 5
22 %
Qoniqarsiz 2
9 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 18
75 %
Qoniqarli 5
21 %
Qoniqarsiz 1
4 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 19
86 %
Qoniqarsiz 2
9 %
Qoniqarli 1
5 %
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 19
83 %
Qoniqarli 2
9 %
Qoniqarsiz 2
9 %
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 14
67 %
Qoniqarli 5
24 %
Qoniqarsiz 2
10 %
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 20
87 %
Qoniqarli 2
9 %
Qoniqarsiz 1
4 %

SULAYMANOVA DILDORA NAZAROVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 9
90 %
Qoniqarsiz 1
10 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

XAMIDOVA DIYORA RUSTAM QIZI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 5
71 %
Qoniqarli 2
29 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 4
80 %
Qoniqarsiz 1
20 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 4
80 %
Qoniqarsiz 1
20 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 1
50 %
Qoniqarsiz 1
50 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 2
67 %
Qoniqarli 1
33 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 1
50 %
Qoniqarli 1
50 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 1
50 %
Qoniqarli 1
50 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 1
50 %
Qoniqarsiz 1
50 %
Qoniqarli 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

Qoniqarsiz 1
100 %
A`lo 0
Qoniqarli 0

SHAVKIYEV ELYOR RAXMANBERDIYEVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

No ratings yet

A`lo 0
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

No ratings yet

A`lo 0
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

No ratings yet

A`lo 0
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

No ratings yet

A`lo 0
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

No ratings yet

A`lo 0
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

No ratings yet

A`lo 0
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

No ratings yet

A`lo 0
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

RAXIMOVA FERUZA SHAVKATOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

SHODMONOV FURQAT ABDIMUMIN O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 21
91 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 1
4 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 16
84 %
Qoniqarsiz 2
11 %
Qoniqarli 1
5 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 14
70 %
Qoniqarli 4
20 %
Qoniqarsiz 2
10 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 13
65 %
Qoniqarli 5
25 %
Qoniqarsiz 2
10 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 15
75 %
Qoniqarli 3
15 %
Qoniqarsiz 2
10 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 15
79 %
Qoniqarli 3
16 %
Qoniqarsiz 1
5 %
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 16
89 %
Qoniqarsiz 2
11 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 16
94 %
Qoniqarsiz 1
6 %
Qoniqarli 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 15
88 %
Qoniqarli 1
6 %
Qoniqarsiz 1
6 %

SALOYEVA GULBAXOR XAYRULLOYEVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 8
89 %
Qoniqarli 1
11 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 8
89 %
Qoniqarli 1
11 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 8
89 %
Qoniqarli 1
11 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 9
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 9
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 7
78 %
Qoniqarli 2
22 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 9
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 7
78 %
Qoniqarli 2
22 %
Qoniqarsiz 0

XALBAYEVA GULNOZA ARSHIDINOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 3
75 %
Qoniqarli 1
25 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 4
80 %
Qoniqarli 1
20 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

MADATOV ILHOM YUSUP O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 9
69 %
Qoniqarli 4
31 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 10
77 %
Qoniqarsiz 3
23 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 8
73 %
Qoniqarsiz 3
27 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 8
73 %
Qoniqarli 2
18 %
Qoniqarsiz 1
9 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 9
90 %
Qoniqarsiz 1
10 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 9
90 %
Qoniqarsiz 1
10 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 4
80 %
Qoniqarsiz 1
20 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 6
67 %
Qoniqarli 2
22 %
Qoniqarsiz 1
11 %
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 8
89 %
Qoniqarsiz 1
11 %
Qoniqarli 0

KOMOLOVA IRODA XAMIDULLAYEVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 29
97 %
Qoniqarli 1
3 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 25
93 %
Qoniqarli 2
7 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 26
93 %
Qoniqarsiz 2
7 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 23
88 %
Qoniqarsiz 2
8 %
Qoniqarli 1
4 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 24
92 %
Qoniqarli 2
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 22
92 %
Qoniqarli 2
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 22
88 %
Qoniqarli 3
12 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 22
92 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 1
4 %

KARIMOV JAMIL ZULAXANOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 11
85 %
Qoniqarli 2
15 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 10
77 %
Qoniqarli 2
15 %
Qoniqarsiz 1
8 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 10
83 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 1
8 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 10
83 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 1
8 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 10
83 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 1
8 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 10
91 %
Qoniqarsiz 1
9 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 10
91 %
Qoniqarli 1
9 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 9
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

TURSUNOV KUCHKAR

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 6
75 %
Qoniqarli 1
13 %
Qoniqarsiz 1
13 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 5
83 %
Qoniqarsiz 1
17 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 3
50 %
Qoniqarli 2
33 %
Qoniqarsiz 1
17 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

NOMOZOVA LATOFAT RUSTAMOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 22
96 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 19
90 %
Qoniqarli 2
10 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 20
95 %
Qoniqarli 1
5 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 20
95 %
Qoniqarli 1
5 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 19
90 %
Qoniqarli 2
10 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 20
95 %
Qoniqarli 1
5 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 20
95 %
Qoniqarli 1
5 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 18
95 %
Qoniqarli 1
5 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 20
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

KALKONOVA LUTFIYA YUSUFOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 10
83 %
Qoniqarli 2
17 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 9
82 %
Qoniqarli 1
9 %
Qoniqarsiz 1
9 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 9
82 %
Qoniqarli 1
9 %
Qoniqarsiz 1
9 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 8
73 %
Qoniqarsiz 2
18 %
Qoniqarli 1
9 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 8
89 %
Qoniqarsiz 1
11 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 8
89 %
Qoniqarli 1
11 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 9
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 7
78 %
Qoniqarli 2
22 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 7
78 %
Qoniqarli 2
22 %
Qoniqarsiz 0

FAYZULLAYEVA MOHINUR NODIRJON QIZI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 17
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 15
94 %
Qoniqarli 1
6 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 16
94 %
Qoniqarli 1
6 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 14
93 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 13
93 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 13
93 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 13
93 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 13
93 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Qoniqarli 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 12
92 %
Qoniqarsiz 1
8 %
Qoniqarli 0

XAYITOVA MOXICHEHRA NAJIM QIZI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 14
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 13
81 %
Qoniqarsiz 3
19 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 13
93 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

PULATOVA MUXABBAT EGAMBERDIYEVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 5
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

ABDULLAYEV NAVRO‘Z ALISHER O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 11
69 %
Qoniqarli 3
19 %
Qoniqarsiz 2
13 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 15
88 %
Qoniqarli 1
6 %
Qoniqarsiz 1
6 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 14
88 %
Qoniqarsiz 2
13 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 13
81 %
Qoniqarsiz 2
13 %
Qoniqarli 1
6 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 13
93 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 14
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 12
92 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 11
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 11
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

UMAROV NURBEK IRKINOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 15
83 %
Qoniqarli 2
11 %
Qoniqarsiz 1
6 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 13
72 %
Qoniqarli 4
22 %
Qoniqarsiz 1
6 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 11
65 %
Qoniqarsiz 4
24 %
Qoniqarli 2
12 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 8
62 %
Qoniqarsiz 3
23 %
Qoniqarli 2
15 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 13
93 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 14
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 12
86 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 6
86 %
Qoniqarli 1
14 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 10
77 %
Qoniqarli 2
15 %
Qoniqarsiz 1
8 %

URAKOV SHERZOD RAXMANOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 13
93 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 11
92 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 10
91 %
Qoniqarli 1
9 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 9
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 8
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

MUSTAFAYEV SHOMUROD NORMO‘MINOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 10
91 %
Qoniqarli 1
9 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 5
83 %
Qoniqarsiz 1
17 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 8
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 7
88 %
Qoniqarli 1
13 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

IGAMOV SOBIR SALIMOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 8
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 7
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

ESHQUVVATOV TO‘LQINJON ESHQUVVATOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 52
91 %
Qoniqarli 3
5 %
Qoniqarsiz 2
4 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 46
92 %
Qoniqarli 2
4 %
Qoniqarsiz 2
4 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 45
85 %
Qoniqarli 5
9 %
Qoniqarsiz 3
6 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 42
88 %
Qoniqarsiz 4
8 %
Qoniqarli 2
4 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 44
92 %
Qoniqarsiz 3
6 %
Qoniqarli 1
2 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 45
94 %
Qoniqarsiz 3
6 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 42
91 %
Qoniqarsiz 4
9 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 41
93 %
Qoniqarsiz 3
7 %
Qoniqarli 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 42
91 %
Qoniqarsiz 3
7 %
Qoniqarli 1
2 %

AXROROV VORIS YUNUSOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 5
83 %
Qoniqarli 1
17 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 2
67 %
Qoniqarli 1
33 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 4
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 3
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

NAZAROVA ZULAYXA TURABOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 85
91 %
Qoniqarli 7
8 %
Qoniqarsiz 1
1 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 80
89 %
Qoniqarli 7
8 %
Qoniqarsiz 3
3 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 71
83 %
Qoniqarli 13
15 %
Qoniqarsiz 2
2 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 72
86 %
Qoniqarli 9
11 %
Qoniqarsiz 3
4 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 80
94 %
Qoniqarli 5
6 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 79
94 %
Qoniqarli 4
5 %
Qoniqarsiz 1
1 %
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 78
93 %
Qoniqarli 5
6 %
Qoniqarsiz 1
1 %
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 79
94 %
Qoniqarli 5
6 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 73
87 %
Qoniqarli 10
12 %
Qoniqarsiz 1
1 %

QARSHIYEVA ZULFIYA SHUKUROVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 15
94 %
Qoniqarli 1
6 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 15
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 14
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 13
93 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 14
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 13
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 14
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 13
93 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 12
92 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 0

ZIYATOV ABDUXOSHIM ABDUVALI O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 24
89 %
Qoniqarli 3
11 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 24
96 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 24
96 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 24
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 23
96 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 24
96 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 24
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 24
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 23
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

SOBIROV ANVAR KUVANDIKOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 23
77 %
Qoniqarli 4
13 %
Qoniqarsiz 3
10 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 24
80 %
Qoniqarli 3
10 %
Qoniqarsiz 3
10 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 17
59 %
Qoniqarli 6
21 %
Qoniqarsiz 6
21 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 19
68 %
Qoniqarli 6
21 %
Qoniqarsiz 3
11 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 25
89 %
Qoniqarsiz 2
7 %
Qoniqarli 1
4 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 25
89 %
Qoniqarsiz 2
7 %
Qoniqarli 1
4 %
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 25
89 %
Qoniqarsiz 2
7 %
Qoniqarli 1
4 %
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 23
88 %
Qoniqarli 2
8 %
Qoniqarsiz 1
4 %
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 22
81 %
Qoniqarsiz 3
11 %
Qoniqarli 2
7 %

SAYIPOVA DILAFRUZ RAHIMOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 11
73 %
Qoniqarli 2
13 %
Qoniqarsiz 2
13 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 9
64 %
Qoniqarli 3
21 %
Qoniqarsiz 2
14 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 9
60 %
Qoniqarli 4
27 %
Qoniqarsiz 2
13 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 8
62 %
Qoniqarli 3
23 %
Qoniqarsiz 2
15 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 12
86 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 11
79 %
Qoniqarli 2
14 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 12
86 %
Qoniqarsiz 2
14 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 12
86 %
Qoniqarsiz 2
14 %
Qoniqarli 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 13
87 %
Qoniqarsiz 2
13 %
Qoniqarli 0

GANIYEVA DILDORA SAGDULLAYEVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 9
90 %
Qoniqarli 1
10 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 9
90 %
Qoniqarsiz 1
10 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 8
80 %
Qoniqarli 1
10 %
Qoniqarsiz 1
10 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 8
80 %
Qoniqarsiz 2
20 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 9
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 8
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

UMIROVA DILFUZA SUYUNOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 25
96 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 24
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 23
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 22
96 %
Qoniqarli 1
4 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 22
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 20
95 %
Qoniqarli 1
5 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 22
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 21
95 %
Qoniqarli 1
5 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 21
95 %
Qoniqarli 1
5 %
Qoniqarsiz 0

MARDANOVA DILSHODA SADRIDDIN QIZI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 2
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

Qoniqarli 1
100 %
A`lo 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

Qoniqarli 1
100 %
A`lo 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 1
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

YARKULOVA FOTIMA USMANOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 12
92 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 11
85 %
Qoniqarli 2
15 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 9
75 %
Qoniqarli 3
25 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 11
92 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 10
83 %
Qoniqarli 2
17 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 11
92 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 10
83 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 1
8 %

BUTOYEV ILXOM UZOKOVICH

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 13
87 %
Qoniqarli 2
13 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 13
87 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 10
71 %
Qoniqarli 2
14 %
Qoniqarsiz 2
14 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 11
79 %
Qoniqarli 3
21 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 13
93 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 13
93 %
Qoniqarli 1
7 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 11
79 %
Qoniqarli 3
21 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 9
64 %
Qoniqarli 4
29 %
Qoniqarsiz 1
7 %
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 11
79 %
Qoniqarli 2
14 %
Qoniqarsiz 1
7 %

QUCHQOROV JAVLON SUYUNDIK O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 32
89 %
Qoniqarli 4
11 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 33
92 %
Qoniqarli 2
6 %
Qoniqarsiz 1
3 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 30
81 %
Qoniqarli 4
11 %
Qoniqarsiz 3
8 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 28
82 %
Qoniqarli 4
12 %
Qoniqarsiz 2
6 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 34
92 %
Qoniqarli 2
5 %
Qoniqarsiz 1
3 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 36
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 33
92 %
Qoniqarsiz 2
6 %
Qoniqarli 1
3 %
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 31
91 %
Qoniqarli 3
9 %
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 30
88 %
Qoniqarli 2
6 %
Qoniqarsiz 2
6 %

DJAKBAROVA MAHLIYO IBRAXIMJONOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 15
79 %
Qoniqarli 3
16 %
Qoniqarsiz 1
5 %
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 14
70 %
Qoniqarli 4
20 %
Qoniqarsiz 2
10 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 15
75 %
Qoniqarli 4
20 %
Qoniqarsiz 1
5 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 15
88 %
Qoniqarli 1
6 %
Qoniqarsiz 1
6 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 15
79 %
Qoniqarli 3
16 %
Qoniqarsiz 1
5 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 13
76 %
Qoniqarli 3
18 %
Qoniqarsiz 1
6 %
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 15
94 %
Qoniqarli 1
6 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 13
76 %
Qoniqarli 3
18 %
Qoniqarsiz 1
6 %
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 14
82 %
Qoniqarli 2
12 %
Qoniqarsiz 1
6 %

RUSTAMOV MIRJALOL AZAMAT O‘G‘LI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 12
92 %
Qoniqarsiz 1
8 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 10
77 %
Qoniqarsiz 2
15 %
Qoniqarli 1
8 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 8
62 %
Qoniqarli 3
23 %
Qoniqarsiz 2
15 %
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 8
67 %
Qoniqarli 3
25 %
Qoniqarsiz 1
8 %
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 10
83 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 1
8 %
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 11
92 %
Qoniqarli 1
8 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 8
73 %
Qoniqarli 3
27 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 8
80 %
Qoniqarsiz 2
20 %
Qoniqarli 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 8
80 %
Qoniqarli 1
10 %
Qoniqarsiz 1
10 %

ABDUMANNATOVA NAFISA ABDUMAJIT QIZI

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 6
86 %
Qoniqarsiz 1
14 %
Qoniqarli 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 7
78 %
Qoniqarli 1
11 %
Qoniqarsiz 1
11 %
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 5
83 %
Qoniqarsiz 1
17 %
Qoniqarli 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 6
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

TUXTAYEVA NARGISXON ISAMUTDINOVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 13
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi

A`lo 12
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati

A`lo 9
90 %
Qoniqarli 1
10 %
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi

A`lo 11
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi

A`lo 10
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0

FAYZULLINA NARGIZA DAMIROVNA

Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi

A`lo 16
100 %
Qoniqarli 0
Qoniqarsiz 0
Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi

A`lo 15
94 %
Qoniqarli 1
6 %
Qoniqarsiz 0