BOZOROV BOBIR BAXTIYOR O‘G‘LI Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 18Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 16Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 16Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 16Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz ISHMURADOV BUNYODJON FARXODOVICH Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 1Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 1Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 1Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 1Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz BOLTAYEV BURXON SADINOVICH Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 3Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 3Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 3Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 3Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining tashabbuskorligi, jonkuyarligi, fidoiyligi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-о‘qituvchilar talabalar bilimini nazorat qilish va baholash jarayonlarini oshkora va shaffof amalga oshirganligi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz USMANOVA DILAFRUZ KARSHIYEVNA Professor-o‘qituvchi darsni vaqtida boshlashi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 2Professor-o‘qituvchining dars berayotgan fani bo‘yicha bilim darajasi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 2Professor-o‘qituvchining zamonaviy pedagogik texnologiya va usullardan foydalanishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 2Professor-o‘qituvchining AKTni qo‘llay bilishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining auditoriyani boshqarish bo‘yicha mahorati A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz Professor-o‘qituvchining kiyinish madaniyati A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz 2Professor-o‘qituvchining nutq madaniyatiga, adabiy til me’yorlariga amal qilishi A`lo Qoniqarli Qoniqarsiz