Filial psixologi

Sulaymonov Muxtasam Vaydullaevich
1979-1980 yillar – Qo’shrabot tumanidagi 63-maktab tarbiyachisi
1980-1984 yillar – Samarqand davlat pedagogika instituti Talabasi
1984-1984 yillar – Samarqand davlat pedagogika instituti tilshunoslik bo‘limi lobaranti
1984-1986 yillar – Harbiy xizmatda
1986-1988 yillar – Qo’shrabot tumani 63-maktab maktabchisi
1988-1991 yillar – Samarqand davlat pedagogika instituti pedagogika va psixologiya o’qituvchisi
1991-1992 yillar – Sport pedagogikasi bilim yurti o’qituvchisi
1992-2006 yillar – Samarqand davlat universiteti va “O’qituvchisi” psixologiya fakulteti
2006-2011 yillar – Samarqand davlat universiteti amali pedagogika va psixologiya kafedrasi o’qituvchisi
2011-2014 yillar – Samarqand davlat universiteti va “O’qituvchisi” psixologiya fakulteti
2014-2018 yillar – Samarqand davlat universiteti va psixologiya kafedrasi katta maktabchisi
2018 – 2022. yillar – Samarqand davlat universiteti va psixologiya nazariyasi va amaliyoti bo’limi katta o’qituvchisi
2022-yil 5 -sentyabrdan Samarqand Davlat Universitetlari “Psixologiya” fakulteti katta maktabchisi 2023 -yil 1-oktyabrdan Samarqand davlat Universiteti Kattaqo’rg’on filiali psixologlar
Ta’limning barcha bosqichlarida psixolog xizmat kursatuvchi tuzilmalar uchun muloqot maydoni sifatida faoliyat yuritish, tegishli davlat organlari bilan hamkorlikda ish olib borish,
Bola ruhiyatida noto’g’ri o’zgarishlarga sabab bo’lgan etkazib berishni ishonch uchun telefoniya va “call-center” tashkil etish.
Manfaatdor vazirlik va idoralar, ilmiy-tadqiqot va talim muassasalarida psixologiya ilmiy tadqiqotlar kengayish.
Profilaktika inspektorlari va malaka oshirish uchun yoshlar psychology oid qisqa malaka malaka kurslari tashkil.
Yoshlar psixologiyasiga oid ko’rgazmali materiallarni tayorlash.
Ta’lim muassasalarida psixologik xizmat faoliyatini samarali va sifatli tashkil etish, shu jumladan, ish faoliyatiga zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini qo‘llash orqali o‘quvchilarni kasb-hunarga yo‘naltirish ishlari samaradorligini oshirish;
o‘quvchilarning qobiliyati, layoqati, qiziqishlari hamda kasb-hunarga moyilliklari asosida to‘g‘ri kasb-hunar tanlashlariga ko‘maklashish;
turli yosh davrlarida o‘quvchilarning shaxsiy, aqliy va ijtimoiy rivojlanishini psixologik jihatdan kuzatib borish, ta’lim-tarbiyadagi psixologik nuqsonlarni aniqlash, ularning aqliy taraqqiyotida sodir bo‘lishi mumkin bo‘lgan har qanday salbiy og‘ishlarning oldini olish;
o‘quvchilar ta’lim muassasasining ijtimoiy muhitiga moslasha olmasligi holatlarini korreksiyalash, ularni ijtimoiy reabilitatsiya qilish bo‘yicha tadbirlarni tashkil etish va amalga oshirish;
pedagogik jamoalarda sog‘lom psixologik muhitni yaratish va qo‘llab-quvvatlash, jamoa a’zolarining hissiy-emotsional holatlari, shaxslararo munosabatlar va ziddiyatli xatti-harakatlarni korreksiyalash, ularning psixologik madaniyatini yuksaltirish;
iste’dodli va iqtidorli o‘quvchilarni aniqlash, ularning individual-psixologik, fiziologik xususiyatlari va qiziqishlarini o‘rganish, qobiliyatlarini namoyon etishlari va rivojlantirishlari uchun shart-sharoitlar yaratish;
axborot-psixologik xurujlarning xavfi, Internet jahon axborot tarmog‘ining salbiy ta’siri, yoshlar tarbiyasiga xavf solayotgan «ommaviy madaniyat»ning kirib kelishi holatlarining oldini olishga qaratilgan tadbirlarni o‘tkazish;
pedagog xodimlar, o‘quvchilar hamda ota-onalarning psixologik-pedagogik bilimlarini oshirishga ko‘maklashish, pedagog xodimlar, ota-onalar va jamoat tashkilotlarining samarali hamkorligini ta’minlash.
Bandlik va mehnat munosabatlari vazirligi bilan birgalikda ta’lim muassasalari psixolog kadrlarining lavozim majburiyatlari hamda ularga qo‘yiladigan malaka talablarini qayta ko‘rib chiqish;
ta’lim muassasalaridagi psixologik xizmat xonalarini jihozlash me’yorlarini ishlab chiqsin hamda belgilangan tartibda tasdiqlash.